پہلی بات

سلام دوستو…!

لیجئے آج ہم نے بھی بلاگ کا باقاعدہ آغا زکر دیا ہے۔ اور اپنا بلاگ اردو زبان میں رکھنے کا فیصلہ کیا ہے۔ اس کی بنیادی وجہ یہ ہے کہ میرے ملک پاکستان میں اکثر لوگ انگریزی نہیں پڑھ سکتے ۔ انگریزی میں جو مضامین، بلاگ اور کالم لکھے جاتے ہیں ان سے میرے اکثر ہم وطن محروم رہتے ہیں۔ اور ہمارے پڑھے لکھے لوگ اردو میں کچھ لکھنے کو تیار نہیں۔

سو ہمارے اردو پڑھنے والے لوگوں کو بس "موت کا منظر…مرنے کے بعد کیا ہوگا” قسم کی کتابیں ہی پڑھنے کو ملتی ہیں یا دجال کے فتنے کے متعلق یا قیامت کے آثار بتائے جاتے ہیں۔ اردو میں ہمارے روز مرہ کے مسائل کے حوالے سے کوئی بات پڑھنے کو نہیں ملتی۔ اگر روز مرہ کے مسائل پر کہیں بات ہو گی بھی تو اسے بھی دلائل کی بجائے فضولیات میں الجھا دیا جائے گا۔ مثال کے طور پر پچھلے سال کے سیلاب کے  حوالے سے ہر کوئی یہی لکھ رہا ہو گا کہ جناب یہ گناہوں کی سزا ہے۔ اس سے پہلے زلزلے کے حوالے سے بھی یہی کہا گیا۔ حالانکہ ان واقعات کی توجیہ سائنس کی دنیا میں تلاش کرنی چاہئے تھی۔ ابھی حال ہی میں ہمارے ملک میں رمضان کا چاند دیکھنے پر اختلاف کھڑا ہو گیا ۔ اس پر کہیں بھی ہمیں دلائل کے ساتھ بحث نظر نہیں آتی، نہ ہی ہم اس مسئلے کا حل کہیں سنتے ہیں۔

اس صورت حال میں, میں یہ ضروری سمجھتا ہوں کہ اردو میں ان اہم موضوعات پر دلیل کے ساتھ بات کی جائے۔ اردو پڑھنے والے دوستوں کو بھی جذباتیت سے عاری، سائنسی دلائل اور حقائق پر مبنی بحث کا اتنا ہی حق ہے جتنا انگریزی پڑھنے والوں کو۔

میں اردو میں ایک ایسے ہی بلاگ کا آغاز کر رہا ہوں۔ اس میں میری اپنی باتیں بھی ہوں گی اور انگریزی میں لکھے ہوئے اچھے بلاگز/مضامین کا ترجمہ بھی پیش کرنے کی کوشش کروں گا۔ امید ہے اس سے کچھ نہ کچھ فرق ضرور پڑے گا۔

آپ سب دوستوں کا بہت شکریہ..

آپ کا اپنا

لالاجی

اہم نوٹ: جو دوست میرے مضامین پر تبصرہ کرنا چاہیں، ضرور کریں۔ اختلاف کریں، تاہم دلیل کا جواب دلیل سے دیں، کسی قسم کی بے ہودگی، گالی گلوچ اور بد زبانی کی گنجائش نہیں ہے۔ میں اس قسم کی زبان میں کی گئی گفتگو کا جواب دینا پسند نہیں کروں گا۔ ایسے تبصرے بھی غائب کر دئیے جائیں گے۔ (شکریہ)

Advertisements

جواب دیں

Please log in using one of these methods to post your comment:

WordPress.com Logo

آپ اپنے WordPress.com اکاؤنٹ کے ذریعے تبصرہ کر رہے ہیں۔ لاگ آؤٹ / تبدیل کریں )

Twitter picture

آپ اپنے Twitter اکاؤنٹ کے ذریعے تبصرہ کر رہے ہیں۔ لاگ آؤٹ / تبدیل کریں )

Facebook photo

آپ اپنے Facebook اکاؤنٹ کے ذریعے تبصرہ کر رہے ہیں۔ لاگ آؤٹ / تبدیل کریں )

Google+ photo

آپ اپنے Google+ اکاؤنٹ کے ذریعے تبصرہ کر رہے ہیں۔ لاگ آؤٹ / تبدیل کریں )

Connecting to %s